søndag den 31. oktober 2010

Glitter and Gold

Ikke gul men guld vil jeg nu fortsætte med :) Men inden da vil jeg lige slå et slag for Riis skov - hvor min kæreste og jeg gik en dejlig tur i dag :) Der er altså bare rigtig smukt med alle de flotte efterårsfarver lige pt. Og de smukke efterårsfarver er jo en fantastisk og meget relevant inspirationskilde til efterårsgarderoben hvor der bør lægges vægt på brandte farver og army grønne. 

Som min kloge kæreste lige sagde, burde jeg jo blogge om mine orange sko i dag - når nu der er halloween. Meeen jeg tager dem nu altså i rækkefølge alligevel - Men glædelig halloween alligevel :)


Disse sko er fra pieces. De er vel 3 - 4 år gamle og fra dengang jeg arbejdede i Vero Moda/ Only i Hjørring :) Jeg elsker dem og er vilde med dem. De er rigtig gode at have på og så er de nogle rigtige dansesko! Hælen har en god højde og en god solid tykkelse - som stadig er feminin! Samtidigt er der den fantastiske ankelrem, som gør, at de sidder rigtig godt fast på foden. 


Min kæreste og jeg til uformel fest inden
Blå Fest i Horsens.

Skoene her, har haft mange gode ture i byen :) Men deres vigtigste bytur var da de var med mig i Horsens. Min kæreste var nemlig livgarde i 2009/2010 og derfor inviterede han mig med til Blå Fest - Hvis der er nogen der ikke ved hvad dette er, er det en galla fest for alle livgarderne :) - Og det var bare en rigtig god fest! Inden gallafesten skulle afholdes lørdag var der uformel mexicaner fest fredag. Jeg var ikke i noget specielt mexicaner tøj, i stedet havde jeg en smuk Malene Birger kjole på med de matchende guld stiletter her ;) Det var en fantastisk aften og derfor bliver jeg så glad hver gang jeg ser stiletterne her :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar