lørdag den 23. oktober 2010

Cremedelacreme

Så er der bare dømt afslapning på sofaen efter en arbejdsdag i Bianco, med fuld drøn på. Den sidste dag i efterårsferien satte godt gang i salget af sko og støvler. Og apropos Bianco, så er de første vinduer begyndt at blive julepyntet i Bianco butikkerne rundt omkring. Så hold øje med flotte vinduer med sølv pynt og smukke party sko den kommende uge i bianco butikkerne - jeg kan afsløre, at Bianco butikken i Maren Smeds Gyde i Århus allerede har julepyntet deres ene vindue, og det ser bare godt ud! Kig forbi ;)

Aftnens sko er faktisk også fra Bianco :) Jeg fik dem kanon billigt - jeg købte dem nemlig sammen med min skønne lillesøster, da Bianco Hjørring holdt 3 for 1 udsalg... ikke dårligt ;) Min søster fik også et par smukke stiletter og et par søde ballerinaer.

Stiletter er af lak, og modsat mit første blogindlæg om mine blå lakstiletter, så er disse sådan set udmærket at havde på :)

Jeg elsker skoenes farve og så har de ovenikøbet rød undersål ;) Stiletterne er lavet i 3 farver udover den creme her. De 3 andre farver er navy blue, sort og rød. Alle i lak og alle med rød undersål. Alle farverne er kanon til modellen her, og det var næsten ikke til at vælge, hvilke farver jeg skulle have. Jeg måtte nøjes med 2 af de 4 farver - og da jeg allerede nu kan afsløre, at én af farverne var den creme (obviously), så må I jo bare følge med for, at se hvilken farve mit nr. 2 par i denne model er ;) Følg med :) ...

PS - Er det kun mig der glæder mig, til jul allerede :)???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar