søndag den 10. oktober 2010

Bianco klassikeren Rose Pump i Dior blue


Efter en fantastisk aften i dejligt selskab i går og med en hyggelig dag i udsigt i dag, sidder jeg bare og hygger mig nu :)

Skoene i mit indlæg i dag are very close to my heart. De er vel 2 - 3 år gamle. De var vis de første kobaltblå sko jeg invisterede i, og det var lige efter Dior havde lanceret deres nye kollektion som præsenterede modeverdenen for den kobaltblå farve som en nødvendig artikel i alle kollektioner det kommende 1½ år.

Skoene var mine første rigtig høje stiletter, de er 12 cm høje, og før det havde jeg nok holdt mig til de lidt lavere hæle, men det tror jeg hele verden havde i denne periode? For de var vel først for de 2 - 3 år siden at man begyndte at gå i tornhøje hæle igen? Uanset har det holdt lige siden - Måske Naomi Campell er lidt træt af, at denne trend er tilbage i modeverdenen igen - thihihihihi... 

Billedet er fra Bianco Hjørring, nytårsaftensdag 31.12.2008
Men den smukke model ramte ihvertfald Bianco butikkerne i 4 farver i første omgang - kobaltblå, rød, mørk lilla og sort - af disse 4 farver har jeg 3 ;). Da modellen blev relanceret første gang kom den igen i den mørke lilla farve, rød, sort, is-sølv og pale guld. Anden gang den smukke model blev relanceret var farverne turkis blå, lys lilla, koral farvet, sort, en ny blå og måske også creme? det er jeg lidt i tvivl om. Uanset har den været smuk i alle farver og jeg er rigtig glad for de smukke rose stiletter med den høje hæl og plateu ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar