lørdag den 4. februar 2012

Fashionweek day two

Hej skønne læsere! Fashion week er fantastisk men travl! OMG! Ingen klager herfra, men pyh, I am working non-stop! Hver dag står den på interviews og shows dagen lang - hvorefter jeg vender snuden hjem mod min skønne veninde Pernille, som jeg bor hos herovre... Når jeg kommer hjem til Pernille igen er jeg altid bare såååå træt og vil gerne sove! Men nej... Det er der ikke tid til, når man skal ligge billeder ind og skrive artikler. Når det så er gjort er det videre til fabulous fashion fester om aftenen. Det er hårdt men godt! 

I går startede jeg dagen sent, eftersom jeg havde deltaget i to fantastiske arrangementer dagen inden!
Første arrangement var cocktailparty hos Birger Christensen hosted af Ralph Lauren og Euroman. Det var virkelig et fantastisk arrangement! Kun for inviterede, naturligvis - deriblandt mig! Jubii!!! Udover VIP'en her talte gæstelisten også navne som Christiane Schaumburg-Müller, Cath Danneskiold-Samsøe og Brian Holm. Det var ret fedt! Smukke mandelige tjenere, i hvide uniformer, sørgede for os hele aftenen med champagne og delikate små snacks... Det var virkelig super godt! 

Efterfølgende tog vi videre til Marc by Marc Jacobs fest på Simon's natklub. Men altså når man har vænnet sig til det der VIP liv (som jeg ret hurtigt har!) så er den fest altså ikke engang værd at nævne! Skuffende arrangement altså! 

Fredag tilbragte jeg i selskab med min søde kollega Cecilie, fra jegelskermode.dk. Vi var ude i Øksnehallen til CPH Vision - og igen slap vi naturligvis for at betale. Vi fik bare vores fine små pressepas på, så vi kunne gå direkte ind - det var fedt :)! 
CPH Vision hallen var spækket med kreative stande, det var fint og virkelig inspirerende at opleve! Vi snakkede med nogle ret spændende mennesker og lavede videointerviews, dem vil I snart kunne finde på www.jegelskermode.dk - men jeg vil også forsøge at smide dem herind. 
På CPH Vision rendte vi desuden ind i et par celebs, heriblandt Rigmor Zobel, Cecilie Hother og Tini Owild.. Pretty nice! Og de var alle virkelig søde. Da jeg spurgte Rigmor Zobel om jeg måtte tage et par billeder af hende til jegelskermode.dk, svarede hun "ja meget gerne, bare du ikke er fra ekstra bladet" - det var mega grineren! 

I går aftes tog jeg og mine JEM kollegaer til Bvlgari fest på natklubben Zen. Men jeg må nok indrømme, at det var også ret skuffende... Ja ja, de havde da i det mindste den røde løber, men derudover var der ikke meget styr på det. Først og fremmest havde de fået skrevet forkert tidspunkt på invitationerne og personalet virkede bare uprofessionelle - dårlig stil! 
Så der gik ikke længe før jeg droppede den fest til fordel for fest i sygeplejestudiets fredagsbar Café Coma - det var tilgengæld ret fedt og et besøg værd, hvis du er i KBH på en fredag. Og jeg vil dertil sige, at hvis de i Café Coma er lige så gode til deres fag, som de er til at feste, så er jeg ikke bekymret for fremtidens sygeplejersker!
Det var vis det for i dag. Nu vil jeg smutte ud og jobbe! Nyd billederne læsere, vi blogges ved :)
XOXO


Cath Danneskiold-Samsøe og Christiane Schaumburg-Müller til Ralph Lauren & Euroman Cocktail party hos Birger Christen - torsdag aften 2/2-12
Pernille & jeg. Klar til Marc by Marc Jacobs fest torsdag aften 2/2-12 - Dresscode: White Swans & Black Knights
CPH Vision 3/2-12
CPH Vision i Øksnehallen - Den Kongelige Ballets nye undertøjslinje!
Rigmor Zobel med familie til CPH Vision 3/2-12
Rigmor Zobel med familie. Øv for lyset i baggrunden!
Jeg faldt pladask for mærket SVENSK og deres søde sager! Her er deres stand på CPH Vision messen 3/2-12
Søde striksager fra SVENSK
Pigerne fra SVENSK - i Øksnehallen 3/2-12
Model i en af KayCee's smukke pelse
Indehaver og designeren bag KayCee Copenhagen
Virkelig mange smukke pelse og skindjakker fra KayCee - på deres stand til CPH Vision 3/2-12
Jeg er fuldstændig forelsket i denne smukke pels poncho fra KayCee!!!
Kreativ udstilling i Øksnehallen - CPH Vision
Min søde JEM kollega Cecilie med sin fine hat!
Ilse Jacobsen HORNBÆK - havde en super fin og farverig stand til CPH Vision

Ilse Jacobsen HORNBÆK
Edith & Ella - standen var i bedste Edith & Ella stil - holdt i lyserød og meget piget

Smukke efterårssager fra Edith & Ella
Søde Mou mokkasiner

Tini Owild til CPH Vision 3/2-12

Tini Owild
Sælskindsstøvler fra Ethnoboots
KÆMPE TASKE!
Fine fine sko fra Bloch
Ballerina tema på Bloch standen til CPH Vision
Candice Cooper
Smukke Cecilie Hother til CPH Vision 3/2-12
Cecilie Hother

A.Nordin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar