søndag den 5. februar 2012

Fashionweek day three

Hej mine kære læsere. Pyh, så sidder jeg i toget på vej hjem til Århus igen. Det har virkelig været en fantastisk fed Fashion Week, men hold fast hvor er jeg bare træt nu! Inden jeg går helt i zombie-mode vil jeg lige fortælle jer om gårdagens oplevelser :)

Day Three of Fashion Week tilbragte jeg i selskab med mine søde kollegaer fra jegelskermode, Signe & Julie - samt Signes veninde Nanna. Vi spiste frokost og tog sammen ud til Korsgadehallen hvor Fashion Flea blev afholdt. Fashion Flea er Københavns største secondhand marked og arrangeres af Trendsales. Det er quite the blogger event. 
Jeg må nok indrømme, at jeg er ikke ret god til secondhand. Jeg har bare svært ved at synes, at det er lige så fedt, som sådan 'rigtigt' nyt tøj. Men jeg må nok også indrømme, at jeg blev positivt overrasket af Fashion Flea. Standene var fyldt med fine vintagefund (både tøj og smykker - specielt mange smukke brocher) og generelt bare mange anderledes og specielle sager, som man ikke finder i butikkerne - og det er vel lige præcis dét, som er fedt ved et secondhand marked; at der er så mange anderledes ting, som man ikke finder andre steder. Det kan da godt være, at jeg tør bevæge mig ud på sådan et en anden gang. Jeg endte faktisk også med at købe den fineste vintage nederdel! Som jeg vil glæde mig til at vise jer her på bloggen snart. 

Aften eventet i går aftes bød på Copenhagen Fashion PartyHotel Mariott. Det var et super fint red carpet event arrangeret i samarbejde med Copenhagen Fashion Fairs og Jean Paul Gaultier. Hotel Mariott er SÅ smukt! og havde i anledningen pyntet to etager med malerier af Per Hillo samt gjort klar til fest med DJ, dansegulv, 2 x Heineken barer og almindelig bar - ja ja, der skal ikke mangle noget! 
Arrangementet var by invitation only og var ret hyped! Men jeg må nok indrømme, at i forhold til hvor hyped eventet var, så var fremmødet af kendisser ikke vildt. Det var primært deltagere fra 'For Lækker til Love', 'Kaos i Skagen' og 'Dagens Mand' - sådan lidt tamt, men man kan jo ikke vinde hver gang. Men alt i alt, et rigtig flot arrangement

Jeg har ELSKET at være til modeuge! Og har virkelig fået nogle fede oplevelser med på vejen! Men hold nu fast hvor har det bare været koldt!!! Og hvor har jeg bare haft travlt. Så nu glæder jeg mig til at komme hjem til min skønne lejlighed i Århus og bare slappe heeeetl af!

Husk at I på www.jegelskermode.dk kan læse min klumme om dagens indtryk af alle 3 dage under Fashion Week i KBH - AV12, feb. 2012! 
- Dagens indtryk af modeugen 2. feb
- Dagens indtryk af modeugen 3. feb
- Dagens indtryk af modeugen 4. feb

Desuden vil jeg straks få smidt nogle flere billeder ind på gårsdagens indlæg.

Blog to you later læsere. 
XOXO herfra... 

Fashion Flea - Second hand marked i Korsgadehallen, KBH N.
Trendsales ansatte til at vejlede og hjælpe til Fashion Flea - arrangeret af Trendsales.dk
Fra venstre:Signe, Julie og Nanan - til Fashion Flea 4/2-12
Fashion Flea 4/2-12
Masser af fine og spændende sko til Trendsales Fashion Flea 4/2-12
Waaau de smukkeste sko til Fashion Flea 4/2-12 - desværre i en str. 37 og ikke 36 - øv...
Smykkebod til Fashion Flea - second hand marked 4/2-12
Copenhagen Fashion Party på Mariott Hotel 4/2-12
Min smukke JEM kollega Nura (til højre) og hendes søde storesøster - til fest på Mariott Hotel
Fest på Mariott Hotel - lørdag aften. Arrangeret af The Fashion Fairs og Jean Paul Gaultier
Et par af pigerne fra kvindelogen Lady Entourage www.ladyentourage.dk
Min skønne Pernille og jeg - klar til at tage til fest på Mariott Hotel lørdag aften
Dagens outfit 4/2-12: Støvletter: Gracecland / Jeans: Diesel / Skjortebluse: H&M / Cardigan: MbyM / Tørklæde: Pashmina

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit outfit og ikke mindst dit hår! :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette. Tusind tak for det! Jeg var lige forbi din blog, og er også vild med dit røde hår - jeg har tit selv overvejet det, jeg tør bare ikke! Det lyse hår er min naturlige farve, jeg farvede det sort engang og tog et stykke tid før det blev så lyst igen som det er nu :/ Men tak for kommentaren.

    SvarSlet