onsdag den 22. februar 2012

Nye træningssko

Dagens outfit - se det længere nede!
Godaften mine kære læsere. Jeg tænkte, at jeg lige kunne nå et enkelt indlæg, inden jeg skal i seng. Jeg vil lige catche lidt op med dagens outfit og nye træningssko. Så lad os bare kaste os ud i det :) 

Først vil jeg lige vise jer mine nye træningssko! Jeg er total in love with them! og glæder mig nu altid til at komme op og træne, så jeg kan få mine nye fine træningssko på - silly right? Dog glæder jeg mig aldrig til spinning/bikefit - fuck jeg hader det lort... Sjældent føles 55 min. så lang tid, som i en spinningsal... Tilgengæld må jeg nok indrømme, jeg ELSKER bare thai-bo i Fitness World! Det er virkelig for fedt - varme anbefalinger! 
Men back to the point: Mine nye fine træningssko (ja, I må gerne være misundelige) er fra Puma og er købt hos Blondie & Buster. De forhandles i butikken LIGE NU! og fås i 2 forskellige fine farver.

Se de fine billeder af mine nye sko, det bliver mit 3. par træningssko!: 
Jubii mine nye Puma shoes!


Billedet er fra Blondie & Buster
Mine smukke nye Puma sko findes også i disse finer farver - Billedet er fra Blondie & Buster

Dagens outfit
Dagen i dag startede jeg med at ordne vasketøj. Herefter løb jeg et par ærinder i Århus by, for derefter at styrte hjem og skifte til træningstøj, for at tage i Fitness World Scandinavian og træne lidt thai-bo med min skønne veninde Sidse. Efter træning cyklede jeg hjem i bad og fik så vidt muligt styr på lejligheden, inden mine søde veninder Mia og Malene kom til aftensmad :) Vi fik chicken pie og salat - helt hjemmelavet (også tærtebunden!)! - Så æhm, that's my day, ih hvor jeg altså elsker at have fri om tirsdagen! 
21/02-12:
Sort kort jakke: Only / Grå strik: Only / Hvidt tørklæde: Gina Tricot / Sort Jeans: Pieces / Ankelstøvler: Bianco Footwear

Jeg vil smutte igen søde læsere. Jeg vil snart få vist jer alle mine billeder fra Fashion Week CPH AW12 - men det bliver ikke lige i aften. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar