fredag den 17. februar 2012

Hvilket fastelavnskostume skal jeg dog vælge?

Hej søde kære og højt elskede læsere!! Jeg bliver bare glad, når jeg går ind og ser at selv om jeg ikke har blogget til jer i snart 7 dage, har jeg stadig mellem 100 og 200 læsere om dagen! Thank you sweethearts, it truely warms my heart! 
Og UNDSKYLD mange gange, at jeg bare er så dårlig til at få skrevet til jer for tiden, mit liv Jeg er way to busy these days... Det her indlæg bliver heller ikke det vilde, jeg tænkte bare jeg lige ville skrive til jer, let you know; I'm still alive... og fortælle jer lidt om, hvad der foregår i mit liv lige pt... 

Mit studie er startet igen, så jeg er nu på 4. semester på Nordisk Sprog og Litteratur. Det er indtil videre meget godt. Jeg har fået ny underviser i Sprogvidenskab (Interaktion og samtale) og hun er SÅ god! Jeg er helt vild med faget so far, hvilket virkelig er en ændring på 360 grader i forhold til de 3 forrige semestre. Men det er selvfølgelig tidskrævende at starte igen, og det er bare tid jeg ikke har :(

Jeg arbejder også ret meget i Blondie & Buster denne måned - hvilket er dejligt, jeg elsker jo mit arbejde! Og vi har for nyligt fået United Nude i butikken - HOLD NU OP deres sko er fucking awesome - Jeg glæder mig til at vise jer de mange spændende og nærmeste kunstneriske modeller... 
Desuden har jeg for nyligt sagt ja, til at engagere mig noget mere i Blond Event (mit andet arbejde) - hvilket jeg er ret excited about, ikke at jeg ligefrem har tiden, men den må jeg jo finde :) Så I forresten Blond Event babe'sene i Big Brother i går? Se det her: http://www.bigbrother2012.dk/guidos-fraekke-overraskelse/.

Desuden udkommer det næste JegElskerMode magasin snart, som kræver lidt arbejde (naturligvis) - og derudover har jeg også mine online artikler på www.jegelskermode.dk som også skal skrives :) (mit tredje arbejde). Jeg er stadig lidt bagud med modeugen....
Men uanset, kan I glæde jer til at læse min samlede klumme over modeugen i København i det kommende magasin :) 
Lige nu er jeg aktuel på jegelskermode.dk med følgende artikler:
- Interview med den smukke model Ida Nielsen (videointerview - check it out! Kommer også her på bloggen snart!)
I kan desuden se mig i videointerviews i følgende artikler af min kollega Cecilie:

Keeping busy!

I dag har jeg arbejdet, trænet og gjort lejligheden ren. I morgen får jeg nemlig besøg af min dejlige klasse/hold 3 - vi skal holde fastelavnsfest... I den forbindelse er jeg lidt i tøjkrise/kostumekrise... Hvilket skal jeg dog vælge? 
Mariehøne! - Billedet er fra sidste skoledag på HHX 2009

Find Nemo! - Julie & Jeg til Karneval i Aalborg Maj 2011

Snehvide! Billedet er fra Disney fest med de fantastiske Fantaster Gymnaster i Onsild Oktober 2011

Hvilket kostume skal jeg vaelge til fastelavnsfest 17. feb 2012

  
pollcode.com free polls 
Der må gerne stemmes :)!!!

Det var alt fra mig for denne gang. XOXO og Glædelig fastelavn på søndag!

6 kommentarer:

  1. Hey faldt lige over din blok:) syntes den er ret nice:) din marihøne kostume hva størrelse er det for skal nemlig bruge sådan et til sidsteskole dag men ved ikk hva stærrelse jeg skal vælge:) vi har ca. samme kropsfigur

    Hilsen den forvirred Mariehøne <3

    SvarSlet
  2. Hejsa. Tusind tak for det, det er altid dejligt at høre :)

    Mit Mariehønekostume er et onesize - så det er nok ikke meget hjælp? det er købt på http://www.extacy.dk/

    Mvh Lise

    SvarSlet
  3. okay super:) kunne nemlig se at hvis man købte den i plus size var den længere og den så længere ud på dig end på alle modellerne :)

    SvarSlet
  4. Åh for søren, nå nej mit er bare helt almindelig onesize ;) .. længden kan nok forklares med min korte højde ;)

    SvarSlet
  5. Hej hvor har du købt det snehvide kostume? :D

    SvarSlet
  6. hej emse. jeg blev faktisk lige helt i tvivl om hvor jeg købte det - men du kan i hvert fald købe det på www.billigekostumer.dk ... mvh lise

    SvarSlet