mandag den 11. oktober 2010

Et par fantastiske sandaler

Inden jeg igen igen igen igen igen tager et kig på min aflevering til imorgen, vil jeg lige smide et lille blogindlæg ind - for det er altså bare meget hyggeligere! og jeg har brug for en pause fra den skide novelle!

Disse sandaler fra Bianco vil jeg anbefale til ALLE! Jeg elsker dem simpelthen! De er SÅ gode at have på og så er de jo smarte og feminine samtidigt! De har en lille god hæl på vel 4½ cm, men hælen er bred og der er masser af støtte i, så man kan sagtens have dem på hele dagen, uden at få ømme fusser. Ydermere er det skind, så skoene skaver heller ingen steder :) Uuh det er altså nogle gode shoes, som det fremgår af billedet, er de også godt brugt hehe :)

Skoene er vis 3 sommere gamle og dengang de ankom til Bianco butikken i Hjørring måtte hele personalet jo bare have et par. De fandtes i rød lak, sort lak, blå lak og sølv.

Vinker farvel til disse smukke stiletter
Jeg håber de bliver glad for deres nye hjem.

Selv om vi nu går imod vinter ved jeg, at disse sko bestemt ikke er færdige ;) Måske holder de pt. en pause, for der er frygtelig koldt i Århus for tiden, men til sommer er de klar til at tage kampen op mod brosten.

Inden jeg slutter må jeg lige sige, at min lille skofamilie er blevet reduceret fra 121 til 120 - jeg har for nyligt solgt et par flotte stiletter på trendsales, som bare aldrig blev helt gode til mine fødder.

2 kommentarer:

  1. hvor har du købt de blå stiletter nede i hjørnet? har du evt et link? :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa. Stiletterne er fra Bianco - de er ved at være et par år gamle, så jeg ved ikke om du længere kan opdrive dem? www.bianco.com eller www.bianco.dk
    Men held og lykke med det i hvert fald :) Ta' evt. kontakt til bianco hovedkontoret, de vil garanteret gerne hjælpe dig, med at undersøge om der findes et par du kan købe. Hvis ikke så prøv trendsales.dk :) - Du må gerne snuppe mit billede.

    Mvh Lise :)

    SvarSlet