fredag den 22. oktober 2010

Safari in heels

Inden jeg tøffer afsted til 4 gode timer i Bianco Bruuns vil jeg lige update min blog ;D Jeg har lige sagt farvel til kæresten - som jeg ikke skal se hele weekenden :( øv bøv... Meen tilgengæld kan jeg glæde mig til, at jeg får besøg af nogle skønne piger i aften :) DEJLIGT!


Skoene i dag er fra Bianco. De er vel 2 somre gamle - men jeg syns nu alligevel at de er lidt cool.

Det tætteste jeg har været på
en safari-trip. Tur til
Tyrkiet i 2009 med kæresten
og svigerfamilien. MEN i min
safari dragt vel og mærket ;)




Læg mærke til hælen - for det er den jeg faldt for, og det er den de vinder på. Den er så cool, den ligner noget horn-kunst et eller andet? Den fører ihvertfald mine tanker hen på noget safari-noget ;) Jeg har aldrig været på safari, men skal jeg det en dag, skal det være i disse. Jeg har en shortse-dragt i noget sandfarvet denim-lignende materiale - den er jo perfekt til disse sko - Jeg ville smide et brunt silketørklæde i livet og hoppe i disse heels og være 100 % klar til safari. Det ville være fuldendt hvis jeg kunne få fat, i sådan en rigtig safari hjelm også ;) tjaah, det må vente, til jeg engang er færdig med at studere, og ikke længere skal leve på en sølle SU.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar