fredag den 15. oktober 2010

Dear Mr. Blahnik - please send me a pair ...

Inden lejligheden bliver indvaderet i weekenden af lillebror med kæreste tror jeg liige jeg vil smide et blogindlæg :) Nu tænker I nok, nuuurh hun har en lille lillebror - hehe nej, han er 18 og bliver snart 19 år :) ... Så hjem med mig når jeg engang er færdig med morfologi og syntaks undervisningen, for mor og søs kommer nemlig også på besøg - og da jeg ikke vil skuffe min kageglade (men tynde) søster må jeg hellere få bagt nogle muffins :)!

Disse smukke smukke smukke sko er købt på shoeabuse.dk - en fantastisk webshop med maange lækre sko - specielt stiletter! Størrelsen hedder 6.5 og svarer til en 36½ ... Normalt ligger jeg mellem 36 og 37 - MEN alligevel bliver disse smukke sko for store til mig :( ØV! Derfor er de, trods deres skønhed, kun blevet brugt 2 gange!

Den ene gang var de studinesko - de var nemlig købt til lejligheden! Sommeren 2009 blev jeg HHX student og naturligvis med den helt rigtige blå hue og dermed følger perfekte blå sko. Hvis jeg selv skal sige det, var jeg ret yndig - i hvid kjole og med studenterhue og fine sko ;) (...se billedet :))

HHX Student 2009
Hvis du sidder og tænker - heeey det ligner da nogle jeg har set før??? Så har du helt ret, de minder nemlig meget om Carries sko fra Sex and The City the Movie. De originale er Manolo Blahnik design og koster omkring 2000 - 3000 kr. - det havde en fattig studenerende som jeg altså ikke råd til dengang, så det blev disse billigere men lignende sko istedet for til 400 - 500 kr. :) Jeg syns helt sikkert de er rigtig flotte - og havde de bare siddet perfekt på mine fusser ville jeg være lykkelig - men det gør de desværre ikke, derfor er de også til salg på trendsales. Så nu står originalen igen på min ønskeliste (hint, kære kæreste ;)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar