tirsdag den 26. oktober 2010

Pompomskoene 2 - Limegreen :)


PYH en lang dag jeg har haft i dag! Oppe kl. 6:00 for at møde på uni til litteraturlæsning kl 8:00. 3 timer om pyskoanalysen og Karen Blixen. Herefter susede jeg direkte ned i Maren Smeds Gyde for at sælge lækre sko og støvler i Bianco :) Og nu sidder jeg her i min sofa og nusser min søde kæreste lidt, han har nemlig også haft en lang dag den stakkel.

Den opmærksomme læser vil her til aften tænke - hov, rewind - men nej nej, det er ikke de samme sko som i søndags. Det er dog samme model - bare i en skøn forårsfrisk limegrøn farve :)
Så er det altså afsløret, at 2 af de 5 farver, jeg ejer denne sko i, er creme og limegrøn. Glæd dig til 3 farver mere :) Modellen er som sagt lavet i 8 smukke farver.

Den friske limegrønne farve var jo ikke til at stå for, da den i foråret/ tidlig sommer ramte bianco butikkerne i år. Jeg måtte bare eje dem - men da jeg kom hjem med mine nye friske shoes, måtte jeg desværre erkende, at jeg absolut intet havde, som kunne matche de skønne limegrønne sko. ØV! Og det er faktisk først for nyligt, jeg har fået købt en skøn limegrøn top, som kan matche skoene. Desværre findes der nemlig rigtig meget ækelt limegrønt tøj, så det tog mig lang tid, før jeg endelig fandt noget yndigt :) Men det lykkeds. Min søster ejer også en smuk kjole med limegrønne blomster - og den er jeg meget misundelig på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar