fredag den 8. oktober 2010

Aquarius-æraen, Betty Blue & Bindslev ;)


Efter en fredag med morfologi prøve, arbejde og rengøring af hele hytten sidder jeg endelig i min sofa og kan komme med en lille update på min skoblog ;D

De er her sko er ihvertfald mange år gamle efter hånden og nogle af alderspræsidenterne i min skosamling :)

De er fra Betty Blue og min søde mor har købt dem til mig i Bindslev engang. Hvis nogen af jer sidder og tænker, hvad er Bindslev??? Så kan jeg fortælle jer det er en hyggelig lille by i Nordjylland, hvor min mormor og morfar boede gennem hele min barndom og hvor min søde moster og hendes familie fortsat bor :)

Skoene har en lidt bred hæl og er fra omkring 2000 - ihvertfald lige omkring Aqua-æraen. Efter disse minimum 10 år er jeg og skoene vokset fra hinaden og syletynde stiletter har indtaget mit hjerte ;) Derfor er de fine Betty Blue's også til salg på trendsales ;) ... Jeg håber desuden snart at sælge noget mere af alt mit trendsales lort da det er meningen at det skal finansiere min nytårskjole i år... så come on!!! DronningLise - Trendsales.dk

Slutningsvis vil jeg sige, at skoene beviste sit værd, da jeg var barnepige til et smukt bryllup på Dronninglund slot for vel 6 - 7 år siden. Jeg havde en yndig, gennemsigtig turkisblå bluse på (med hvid top indenunder naturligvis!), yndig hvid halvlang nederdel med blå blomster og Betty Blue skoene som perfect match dertil ;)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar