onsdag den 20. oktober 2010

Bohemian chic alla Rachel Zoe

Uff nogle ømme ben jeg har i dag. Efter en god lang dag på arbejde i Bianco Ryesgade og en gang 'stram op', med min skønne veninde Julie, i FitnessWorld efterfølgende er mine ben altså god smadret nu ;) ... Meeen heldigvis har jeg jo en dejlig kæreste som havde lavet lækker mad til mig da jeg kom hjem :) <3 Dejligt!  

Aftnens sko her er nogle af mine favoritter. Det er et par dyre Bianco stiletter i lækker kærnelæder - de er jo fantastiske at have på. De er meget bohemian chic og kan derfor bruges til mange forskellige ting. Til hverdag er de fede til lyseblå jeans og en hvis t-shirt eller en flot, hvid bluse. I byen er de perfekte til en smuk hvid kjole eller nogle lækre safari farver.
I bedste Rachel Zoe stil ville jeg bruge dem med en afslappet maxi kjole eller med nogle smukke satin haremsbukser i brandte farver og en lys top - HUSK kolosale accessories ;)

Disse stiletter er en klassiker og kommer til at gøre mig glæde i maaange år ;)

Jeg har forresten fået nye sko i dag! Glæd jer til at se dem, når jeg kommer til de grå farver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar