tirsdag den 12. oktober 2010

Dobbeltmoralsk mht. H&M's sko

Aaaah, er der noget bedre end bare at slænge sig i sofaen til noget god tv-hygge med cookies og appelsinjuice :) Det er ihvertfald ultimativ hygge for mig lige nu ;) Jeg fik endelig afsluttet den frygtelige novelleanalyse, der har hunget mig over hovedet den seneste uge - nu er der bare Jan Kjærstads "Forføreren" som skal kæmpes igennem og på svensk vel og mærket... eeeih, men lige for i aften, da holder jeg en lille pause :)

Ballerinaerne som jeg vil blogge om i dag er fra H&M - og de er faktisk udmærket at have på, jeg har dem ovenikøbet i 2 farver mere, udover de blå her. De søde ballerinaer er efterhånden lidt slidt, da de var med til Landsstævne i Holbæk i 2009.

Som overskriften hentyder til, er jeg det lidt dobbeltmoralsk med H&M's sko. Delvist syns jeg mange af dem er fine og de er jo utrolig billige. Men dels syns jeg altså også, at H&M tit går galt i byen med deres sko og det gør,at jeg tænker, at H&M's sko er noget værre rod. Men det er de jo nok i virkeligheden ikke - og jeg syns bestemt at de er kommet meget bedre med, inden for det sidste år.

Jeg vil desuden gerne slå et slag for H&M - for af en highstreet kæde er de jo fantastisk godt med, når det kommer til nye tendenser inden for tøj. Jeg syns også, H&M er kreative og dygtige, til at markedsføre sig selv og til at finde på spændende tiltag. Idéen med kendte gæstedesignere er jo genial - og også en kæmpe succes hver gang H&M gafler en kontrakt med en kendt designer eller bare kendis generelt. Samarbejdet med Jimmy Choo må absolut have været deres største succes - herudover kan H&M stolt prale af samarbejde med Sonia Rykiel, Victor & Rolf, Matthew Williamson, Madonna og Kylie Minogue.

Til november præsentere H&M deres seneste designsamarbejde og denne gang bliver det med det franske modehus Lanvin. Lanvin's kreative direktør Alber Elbaz skal lede designsamarbejdet sammen med Lanvin's herredesigner Lucas Ossendrijver. Modehuset Lanvin er kendt for sløjfer, overdådige detaljer, perler - men også rå kanter, vilde farver og senest metalpynt i form af nitter. Jeg ved ikke med jer, men jeg vil ihvertfald glæde mig til at se den kommende kollektiv. Psst den bliver frigivet 23. november 2010 ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar