søndag den 24. oktober 2010

Pompomskoene

Så kom jeg til det sidste par cremefarvede shoes. Og disse holder jeg rigtig meget af! - ligesom jeg holder meget af min lillesøster, som sidder her ved siden af mig i dag ;D Er det ikke dejligt :)??? Har Ida monstro noget at tilføje til dagens blog; Ida vil gerne tilføje, at disse sko er behagelige, at have på og har en god højde. - Ida og jeg bruger nemlig samme størrelse sko, så Ida har ofte lånt mine shoes - og specielt denne model har hun lånt tit :) Det er jo nemt, altid at matche sit tøj til et par sko, når man har 120 par sko, man bare kan låne af - derfor er det lidt et problem for Ida, nu hvor jeg er flyttet hjemmefra... Meeen hun er heldigvis godt i gang med sin egen skosamling ;) og har fornyligt købt nye lækre vinterstøvler.

Som sagt, holder jeg meget af disse par sko - så meget, at jeg faktisk har modellen i 5 farver. Jeg er vild med de cremefarvede - jeg synes farver passer rigtig godt til skoen. Og skoene er jo nogle rigtig prinsesse sko - og slet ikke til at stå for ;) Ida kalder dem pompomskoene ;)

Min skønne søster og jeg <3
Skoene findes i flere farver. Første gang de ramte bianco butikkerne var i pink, sort og cremefarvet. Herefter kom de også i turkis og bleg lilla. Og i sommers kom de i 3 nye smukke farver - nemlig limegrøn, isblå og pudderlyserød... virkelig smukke og virkelig et hit. Som sagt har jeg denne model i 5 af 8 farver - følg med så I kan se hvilke :) .... Og glæd jer, til jeg fortsætter med grønne sko imorgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar