tirsdag den 19. oktober 2010

Ikke helt aborigines original men very boheme ;)

Som nogle måske har opdaget - har min blog holdt en mindre 2 dages pause - yes its true, og jeg beklager ;) MEN! Det er altså fordi mit strømstik (som åbenbart hedder en adapter) til den lille pc gik død :( Jeps, tot! Så jeg måtte ud og investere i et nyt, til ikke mindre end 599,95 kr.! ØØØØØV! Hvem der bare havde lagt penge til side til uforudsete omkostninger (ikke jeg :( desværre) - Men tak til den rare expert-mand for hjælpen :) Nu funger computeren igen :) DEJLIGT!

Disse sko er ikke så relevante til årstiden men jeg er glad for dem alligevel. Ja ja, de er lidt slidte og de er ikke så fancy, men bohemian cool holder jeg altså på de er. Det autentiske look og den true leather lækre farve gør dem altså kanon cool til baggy lyse sandfarvede bukser og en hvid t-shirt eller tanktop - meget afslappet cool ;) Man kunne også kombinere med en rødbrun silketop for at gøre looket mere bohemian chic.

Skoene er fra Bianco og er 4 sommere gamle - men jeg holder nu altså på, at sådan et par ikke går af mode! Basta bom - og jeg planlægger at bruge dem igen til næste sommer. Jeg husker, da jeg havde købt dem og kom hjem med dem - og var vældig glad, spurgte min kære lillebror mig; om det var nogle aborigines sko, som jeg havde byttet mig til for en ged... Neeej, men tak for det da Kris! Kommentaren hænger ved, men jeg kan heldigvis ikke andet end at grine af den ;)

Det var 1 ud af 3 par brune sko ... følg med og få de 2 næste imorgen ;) ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar