søndag den 7. november 2010

Sex and the City 2

Sikke en dejlig aften jeg havde igår! Jeg havde besøg af gamle venner og veninder fra Hjørring, vi holdt julefrokost - og hvilken fryd det var, at se dem igen! I er nogle dejlige mennesker, er I! <3
Til en sådan julefrokost skal man jo have det helt rigtige outfit på :) Jeg var iført sort Malene Birger kjole i chifon med silkestjerner og guld palietstjerner ved venstre skulder :) Uff den er smuk :) Og hertil matchede mine nye guldstiletter jo perfekt :)

De er helt nye og er nr. 122 i min samling - og nu tænker de faste læsere nok, at jeg burde skrive nr. 123 - men nej... I lørdags solgte jeg nemlig mine blå sex and the city style stiletter, da de bare ikke passer mine fusser desværre :( Jeg håber deres nye ejer får meget glæde af dem :)


Jeg vinker farvel til de smukke
blå stiletter som desværre aldrig
sad helt rigtigt på mine fødder.

De nye guldstiletter har på en måde være i min skofamilie siden i sommers. I sommers, da jeg stadig var i Bianco Hjørring, skulle vi bestille christmas party styles hjem - og da jeg så disse var jeg naturligvis solgt. Jeg har hele tiden vidst, at disse sko og jeg er meant to be :) Så i fredags blev de rent fysisk også medlem af min skofamilie :) De er bedste sex and the city style - og lidt en knockoff kopi af dem Carrie har på, på plakaten til Sex and the City the movie 2.

De har den perfekte pasform, hælhøjde og ikke mindst det perfekte look - og så er de oplagt til alle de kommende julefrokoster :)
Inden jeg slutter, vil jeg lige sige, at noget andet er oplagt til alle de kommende julefrokoster er Lanvins kollektion for H&M som for nyligt blev frigivet. Den er fantastisk, farverig og ikke mindst - IKKE MINIMALISTISK og det er jo fantastisk :) Se den på http://www.hm.com/dk/#/Lanvin/ and be amazed...

1 kommentar:

  1. hold da op, de er flotte dine guld stiletter! hvor har du dog købt dem?

    SvarSlet