torsdag den 11. november 2010

Sandaler af dimensioner

ØV! Så kastede drengene sig over tv'et og jeg er overladt til computeren. Eiih, hvem fandt dog på det der dumme playstation-begreb :/ ?
Og by the way - FØJ! Hvor er der bare koldt udenfor! Da jeg cyklede hjem fra uni i dag var mine fingre jo rent faktisk ved at falde af! uuuuh... Sommer kom glad...

Dagens sko får også tankerne tilbage på de varme sommerdage - hvis ikke i Danmark så i Tyrkiet eller Samos da :)
Sandalerne er fra Bianco :) og jeg syns de er fede! De er fra sommeren 2009 og er i bedste gladiator møder nitter stil :) De er perfekte til shortedragter i alle udformelser.

Jeg kan huske, da de ramte bianco butikkerne. Med deres moderne look, lækre læder og fede nitter var de jo creme dela creme inden for sandal verdenen. De fandtes i Karry Gul og Hvid - de hvide vandt sjovt nok mit hjerte ;)jeg er rimlig overbevist om, at jeg også vil bevæge mig ud i dem i sommeren 2011. So long sandals and sommer dreams.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar