onsdag den 10. november 2010

Hvide stiletter går man sjældent galt i byen med ;)

Efter en dejlig dag på arbejde i Bianco Ryesgade sidder jeg nu i min skønne sofa og ser "Til Middag Hos Susan K" - Og apropo Susan K - så har hun arrengeret noget live jam med 2 af hendes kammerater der spiller og Susan K der synger for - Og her tænker jeg så; Susan K, det lyder da meget godt - Hvorfor er det ikke hende der har fået sig en pladekontrakt - istedet for Amalie og Tammy? Helt ærligt.

Men nu til skoene :) Skoene er også fra Graceland (shh... shh...) og er desværre ikke så hvide mere, som de var engang. Men jeg elsker jo hvide sko - så sådan et par hvide stiletter til ingen penge måtte jo med hjem. Det var nok også i 2008 engang.

Hvide stiletter kan jo bruges til ALT :) til en halvkort hvid kjole og brune ben er de jo absolut perfekte. De ville også være fede til sandfarvede lidt baggy bukser og en hvid bluse eller top :) Eller eller en kort hvid denim nederdel og en lidt lang blå skjorte ;) - mulighederne er jo nærmest uendelige.

Det var 4 par hvide :) og der er 4 par hvide tilbage endnu... Imorgen står den på hvide gladiator sandaler :) Så følg med :) ...

Forresten vil jeg lige linke til min veninde, Simones, blog - hun skriver fantastisk, ta' et kig :) http://www.urbansind.blogspot.com/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar