onsdag den 3. november 2010

Glitrende prinsessesko :)

Mmh der er altså ikke noget som aftenhygge med kæresten :) Varmt vand med citron til mig og kaffe til kæresten :) Toppet med en gang rittersport butter biscuit og så i selskab med nye afsnit af "Criminal Minds" på kanal 5 :) hygge hygge hygge!
Dog daler mit humør lidt når jeg tænker på nattens afgørelse af midtvejsvalget i USA. Hold nu kæft Amerikanerne er jo nogle tumper uden lige. Obama kom her over og vær statsleder! du er mere end velkommen...

But enough politics and chocolate :) Disse fine små guld sko husker jeg deværre ikke mærket på. Men de er købt i DNA dengang der stadig var noget der hed det :) De er nok 4 år gamle efterhånden.
...Men søde det er de jo, og de beundres hver gang jeg har dem på :) Men hvad skal man bruge dem sammen med? det er tit spørgsmålet :) Første dag på HHX for omkring 4 år siden havde jeg dem på :) Jeg havde dem på sammen med en kort, blå denim nederdel fra Lee sammen med en lys gul langærmet t-shirt med knapper foroven. Dette kombineret med blødekrøller, glat pandehår og en guldhårbøjle så spillede det altså bare for en 17-årig pige :)
I dag er jeg snart 21 år og ved ikke helt hvordan jeg skal kombinere skoene. Mit primære bud vil være blue jeans med en flot guldtop evt. noget blondetop som ikke gør guldtoppen frygtelig (det sker nemlig desværre ofte med guldtoppe, størstedelen er ikke en succes), dette kombineret med en sort blazer og neutrale smukke smykker.

Skoene her skal ihvertfald få lov til at blive i min skofamilie lidt endnu :) De er potentielle julefrokost sko ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar