fredag den 5. november 2010

Slippers with heels...

Slut med 5 x guld og videre til 8 x hvide.

GODMORGEN! Føj jeg var tidligt oppe imorges.. Næsten kl. 6! Hvis det ikke var fordi jeg valgt at snooze i 20 min. efter vækkeuret ringede.. Dette har resulteret i, at jeg har glemt min vand i dag :( ØV! Lise - Ta' dig dog sammen og stå op til tiden fremover!
Føj, hvor er jeg bare træt - og hvor har jeg bare svært ved, at koncentrere mig om svensk undervisning lige nu - And to think that this is optional... dumme dumme Lise... Jeg tror jeg bliver hjemme under dynen næste fredag.

Any ways. Dagens sko er meeeget gamle. Fra dengang jeg gik i 7. klasse tror jeg? det vil sige knapt 8 år gamle! Hold da op! De er også lidt slidt.

Jeg skal være ærlig og indrømme, at de bliver ikke rigtig brugt længere. De er sat til salg på trendsales - jeg håber, at de snart får en ny og bedre ejer, end jeg er for dem for tiden.

Kan I huske dengang denne slags "Slippers with heels" var moderne? Uanset virker det jo dumt, for de sidder ikke så godt fast på foden. Men de kan vel stadig gå an til en sød sommerkjole :)

Uff jeg glæder mig til, at drøne ned i Bianco efter skole og se de nye guldstiletter som ankom igår ;D Kunne det mon blive par nr. 123? Hvem ved :) http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-45519-93&sid=239a634bd6d241a346e66a21af352556

Og glædelig J-dag til alle forresten! Jeg håber, at folk skal fejre, at juleøllet bliver frigivet i aften :) Det plejer at være en god fest! Jeg ser ihvertfald frem til i aften - som jeg skal tilbringe sammen med mine 2 søde veninder; Mia & Malene :) Mmh... vi går mod jul :) er det ikke dejligt!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar