mandag den 8. november 2010

Wonderful whites

Sikke en dejlig dag jeg har haft i dag! Et lille smut på arbejde og så hygge med mor og kæresten resten af dagen :) Det er altså bare altid dejligt, at have besøg af sin moar :) Hygge med cookies og kaffe hele dagen og nem, god aftensmad - ikke dårligt ;)

Desuden sad jeg lige og så "til middag hos Peter Birch" - med 4 tidligere paradise deltagere - og sørme om ikke Amalie Szigethy havde samme grønne skjorte på som jeg ejer. Jeg ved ikke, om jeg skal tænke øv eller ej hvor fedt. For hun har jo en fed stil som regl hende Amalie. Hun siger bare så mange uheldige ting :/ hmm?

Noget der ville være fedt til den lange grønne skjorte, er hvide ballerinaer. Jeg ville bruge det sammen med hvide shorts eller en kort hvid nederdel under. For et afslappet look vil jeg bruge hvide flats som disse Nio Nios og for et mere festligt look ville jeg bruge hvide stiletter eller endnu bedre - hvide kilehæle.

Skoene er som sagt af mærket Nio Nio - jeg mener, det er et italiensk mærke. Det var ihvertfald nogle, min familie havde med hjem til mig efter en ferie.

Jeg er glad for dem :) Dels fordi jeg har fået dem af min skønne familie og dels fordi hvide sko altid er flotte. Det helt hvide look gør dem fede og ikke mindst søde til nærmest alt. Desværre bliver de bare alt for nemt beskidt - øv! 

Nå men det var 2 par hvide sko, der er 5 par endnu :) - Og det blev jo forresten lige til 6 par guld sko frem for 5 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar