mandag den 22. november 2010

Leoparden... med sikkerhedsforanstaltninger!

Så røg koncentrationen helt til denne ældre litteraturhistorie forelæsning om "Landskabets transformation fra regelæstetik til præromantisk subjektivitet" - jeps I know, det er svært at forstå hvordan min koncentrationsevne kan forlade mig i dette sindsoprivende øjeblik? Ikke destro mindre er skaden sket.. Jeg tager revanche en anden gang og trøster mig med, at jeg tydeligvis ikke er den eneste som har opgivet på nuværende tidspunkt..

Jeg vil nemlig meget hellere tale om dagens sko og leopard print :)
Stiletter er fra Graceland (shh....!!!) og var mine første leopard stiletter :) De første ud af nu 4 par sko med leopardprint. 

Jeg kan rigtig rigtig godt lide leopardprintet - jeg tror det er meget love it or hate it ... and I love it! Bababababaah... 
Jeg synes leopardprint er fedt og jeg synes det er frækt ;)! Dog vil jeg med det samme gøre opmærksom på, at det skal bruges med måde! og det er der desværre en del der ikke formår - øv! Leopardprint kan være rigtig fedt eller rigtig fælt! 

Her kommer 6 sikkerhedsforanstaltninger du kan tage dig for at undgå ualmindelig uheldige sammensætninger, i forbindelse med leopardprintet:
1. regel: Leopard print er et mønster, brug det derfor altid med ensfarvet tøj og accessories - Ikke kombinere mønstre med mønstre!
2. regel: Leopard og lyserødt er ikke sødt sammen! Det er det bare ikke - det ser slutty ud, ikke sødt! DONT DO IT!
3. regel: Alle farver går ikke til leopardprint. Sort og leopardprint er rigtig fedt sammen - og specielt i byen. En sort kjole og leopard stiletter kunne være rigtig flot sammen. Overvej kraftigt hvilke farver du tager på, før du tilføjer leopardprintet. 
4. regel: SIMPLE ACCESSORIES! Ingen vilde accessories når du i forvejen er iført et vildt print.
5. regel: Selv om color on color er rimlig hot lige nu gælder det ikke for leopard på leopard - pas nu på, med at kombinere to leopard prints.. det ender sjældent godt   
6. regel: Sidst men ikke mindt: Less is more! og specielt når det gælder leopard printet, lad nu vær' med at overdrive!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar