fredag den 19. november 2010

Sporty two

Efter en formiddag med regnvejr og uigennemskuelig syntaksundervisning er jeg meget frustreret! Sikke en start på weekenden :( ØV! Men heldigvis er jeg nu indendørs under et varmt tæppe og kan skrue lidt ned for frustrationerne igen.

Det blev til nr. 2 af mine kondisko. Dette er aerobic sko fra rykä og de kan varmt anbefales! Sjældent har jeg haft nogle sportssko som sidder så godt på fødderne og med så fantastisk affjedring. Og vigtigst af alt: De skaver ikke! - Det syns jeg alt for mange sportssko gør... og af samme grund forstår jeg ikke de tøser der trasker rundt i diverse sportssko til hverdag - eej det ser altså bare ikke smart ud, og så komfortable er de jo heller ikke...

Apropos komfortabel - så er det vigtigt piger, at bruge en sports BH når I dyrker sport! Jeg har nemlig læst, at ens bryster kan blive op til 7 cm længere ved manglende brug af sports BH under sportsudøvning! FØJ! Det er der vis ikke nogle der kunne tænke sig vel? Og man kan altså få rigtig mange smarte og fede sports BH'er efterhånden - og det gør jo ikke noget, at du kan se sports BH'en bag sportstøjet - det ser faktisk bare lidt fedt ud.
Bokserryggen er altid fed på en sports BH. Men også farverige sports BH'er kan være rigtig flotte inden under et ellers neutralt sæt sportswear. Jeg har samlet et par gode forslag i alle prisklasser. Brug dem under neutraltfarvet sportstøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar