mandag den 15. november 2010

Længe leve kilehæle

Så blev det til endnu et par. Endnu et par hvide - fra bianco :)
Det faste læser har måske bemærket - at jeg har været fraværende denne weekend. Det skyldes et besøg til Hjørring :) - Hjørring er jo den dejlige by, hvor jeg er født og vokset op og hvor min familie bor. Jeg var hjemme i anledning af min kære lillebrors 19-års fødselsdag - og sikke en hyggelig weekend det var :) og gaven var vis et hit; Bezzerwizzer Plus til voksne - den helt nye edition med xylofon og mange nye kategorier - det var super fedt! Jeg vil varmt anbefale det :)

Nu til dagens sko - Som sagt er de fra Bianco :) De er vis 2 - 3 somre gamle men er pludseligt blevet meget aktuelle og moderne igen. Da de ankom i butikkerne fandtes de i hvid, lilla og sort. På daværende tidspunkt var kilehæle dog ikke det mest moderne. Den hvide farve kombineret med den fremmede hæl gav mig mest associationer til Abba - ikke destro mindre var der noget ved dem, der gjorde at jeg måtte eje dem. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt siden :)
I dag bruger jeg dem rigtig meget - både i byen og i sommers til hverdag :) De er fede, de er søde og de er moderne! og ikke mindst behagelige - længe leve kilehæle, her er en trend, jeg håber er kommet for at blive!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar