torsdag den 4. november 2010

Golden booties ;)

Mmh efter at have nydt en lækker hjemmelavet smoothie er jeg nu klar parat til at blogge. Tobias (som min kæreste forresten hedder) og jeg har også gjort heeele lejligheden ren her til aften - total hade opgave :/

Meeen anyways dagens støvler er jo et par gamle musthaves. De er vel 5 - 6 år gamle. Fra dengang hvor det bare var musthave enten af have guld, sølv, hvide eller pangfarvede bootes. De skulle bruges med stramme jeans og en fed tanktop.

Støvlerne her er fra et mærke som hedder "Cool Girl" og er købt i en Buksen butik. Buksen-kæden by the way - synes jeg ikke om! Jeg synes, det er dårlig service og altid rodet. Buksen bytter kun inden for 3 dage og giver aldrig pengene retur? Helt ærligt, magen til ringe service skal man lede længe efter. Der udover lægger de 5 % i gebyer oven i dit køb hvis du ønsker at betale med andre kort end almindelig dankort - såsom visa electron, mastercard osv. - Jeg synes det er så dårlig service! Men heldigvis kan man jo bare vælge ikke at handle der :) Desuden er der altid så rodet i Buksen butikkerne så jeg ikke orker det alligevel. - Jeg vil dog lige pointere i min lille sviner til Buksen her - at med dårlig service mener jeg jo ikke nødvendigvis selve ekspedienterne - Jeg ved at I Buksen i Hjørring har de nogle søde og smukke ekspedienter :)

Any ways - støvlerne her bruger jeg ikke så meget mere - Jeg synes, de har haft deres storhedstid og nu er parat til at forlade skofamilien, til fordel for en ejer som vil være bedre til at bruge dem :)
De skal også med på Second Hand Bazar på lørdag hvor jeg har købt mig en lille bod - Så jeg kan få solgt noget, af alt det tøj og de sko jeg ikke bruger :) Kig forbi Stakbogladen ved Århus Universitet for en stor luxus second hand bazar :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar