mandag den 1. november 2010

Bohemian chic og intet andet!

Godmorgen! Så blev det lige et lidt tidligt blogindlæg i dag :) Jeg sidder nemlig bare og ser Go'morgen Danmark og overvejer at gå i bad - meeeen vi strækker den lige lidt :) Jeg skal heldigvis først møde kl 14 i dag :) Uff det er altså luksus.

Noget andet er er luksus er guld flipflops - Jeg syns de er så stylish på en afslappet måde :) Det kunne godt være man skulle indvestere i endnu et par? Det må jeg se på til sommer :)

Skoene her er fra Bianco :) De er 3 somre gamle, men blev faktisk sat i reproduktion året efter. Dog vil jeg sige, at den genproducerede model ikke var heeelt så lækker som min udgave. Min er nemlig af lækkert blødt skind, både i overflade skind og i sålen..

Skoene skal bruges (og bør KUN bruges sådan) med løse haremsbukser og neutrale toppe i form af tanktoppe, stroptoppe eller t-shirt. På denne måde skabes et lækkert bohemian look - For at skabe et mere bohemian chic look (som klart er at foretrække) Så hop i et par smukke silke/satin haremsbukser og mix med lækre guldsmykker. og evt. læderarmbånd :) Så kommer man da lidt tættere på et Rachel Zoe look :)

Inden jeg smutter vil jeg lige sige, at jeg lige har set i nyhederne at kvinder i gennemsnit har 24 par sko og mænd i gennemsnit har 12 par sko.
Hmm... Med mine 122 par sko og støvler ligger jeg da vis lidt over gennemsnittet :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar