onsdag den 24. november 2010

Mere leopard...

Så blev det tid til lidt blogging igen, mellem svensklæsningen, Criminal Minds dobbeltafsnit og masser af telefonsnak med familien hjemme i Hjørring ;) ...
Her i Århus daler sneen stadig og det er hyggeligt ;) men også bittert; imorges stod jeg op til en tilsneet cykel... Frossen sæde, frossen cykellås og frosne cykelgear = ØV!!!!

Godt jeg nu sider inde og kan tænke mig til varme og sommer og leopardprint. Som jeg egentlig synes hører sommeren til - og det virkede da også til, at verdens designere var rimlig enige med mig i dette faktum, i sommers... Jeg synes animalprint er super fedt og kan med fordel bruges til at skabe en chict safari-boheme look... OM SOMMEREN - men alligevel er mange designere faldet i og har taget leopardmoden et skridt for vidt.. og øv for det, for det er den slags fejlskridt der gør, at vi almene forbrugere bliver så trætte af leopardprint efter det har haft en optur. Fordi det bliver brugt alt for meget, inden det går af mode igen.

Ballerinaerne er fra Bianco - det er en sommer model. De er fine at have på - som ballerinaer nu er ;)
- Selv om leopardmoden burde være forbeholdt sommermoden, synes jeg alligevel vi skal se et bud på leoparderne fra vinterkollektionerne i år.
1. Kjole fra Dolce and Gabbana til 5.554,-
2. Hårspænde med sløjfe fra Gina Tricot 125,-
3. Taske fra H&M til 129,-
4. Kjole fra Motel til 417,-
5. Kjole fra Asos til 333,-
6. Trusse fra O Lingerie til 204,-
7. Kjole fra Roberto Cavalli til 13.979,-
8. Luffer fra Bianco Gear til 120,-
9. Stiletter fra Michael Kors til 811,-
10. Kjole/tunnika fra Malene Birger til 2.499,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar