tirsdag den 16. november 2010

Små hvide pumps som glæder sig til julefrokosterne :)

Mmh der er altså ikke noget bedre end hygge på sofaen med verdens dejligste kæreste :) hygge hygge hygge :)
Kig forresten forbi bianco butikkerne i denne uge, hvor vi skifter udstilling i vinduerne til JULE VINDUER! Jeg kan afsløre, at i Bianco Maren Smeds Gyde Århus C, har jeg allerede gjort julevinduerne klar... og de er kjempefine! KIG FORBI!

Dagens sko er faktisk også fra de dejlige Bianco butikker :) og denne model er guf for fusserne! Det er 100 % lækkert lækkert skind og en lille hæl som du kan futte rundt på i mange mange timer ;)

Skoene er kun 4 mdr. gamle og ramte butikkerne første gang i sort. Senere (sommeren 2010) ankom de så også i den smukke hvide og en lækker creme/nougat. De er stadig at finde i butikkerne og kan varmt anbefales herfra :)

Jeg drømmer om en rød fantastisk
julefrokost kjole. Som f.eks. denne
fra asos.com til 314,79 kr.
De hvide små pumps kan bruges til nærmest alt - og jeg syns, at de giver et frisk pust til næsten alle outfits. De var meget velegnet i sommer til alle de lyse smukke farver. Til jul vil jeg bruge dem med smukke røde kjoler og en fed hvid blazer... ååh hvem der bare havde en hvid blazer - og en fantastisk rød kjole - Asos.com har mange gode bud lige pt. Kom glad julefrokostkjole...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar