tirsdag den 9. november 2010

Blonder bloinder blonder...

Godaften kære skoblog :) Så er det tid til en opdatering igen :)
I aften står den på råhygge på sofaen sammen med min skønne kæreste. Efter en lang dag hvor vi begge var oppe kl. 6, så er det altså ikke nemt, at tage sig sammen til andet :)

Dagens sko er vis fra Graceland (Shh...) - Jeg købte dem, til Deichmanns grand opening i Hjørrings shopping center Metropol i 2008.
Skoene har gjort det godt - og er vis også ved at være godt slidt. Men med deres lille hæl, luftige materiale og søde design er de perfekte som sommersko.

Skoene ville i sommers gøre sig perfekt sammen med lige over knæet-lange shorts og en fin blondetop. Men skoene gør sig også godt til luftige sommerkjoler eller pastelfarvede satin haremsbukser og en neutral blondetop.

Hvad tror I forresten med hensyn til blonder til vinter? Jeg kan jo se, at flere designere satser på blonder til julemoden. Og jeg kan også godt se det frække ved lækre røde farver og sorte blonder. Men jeg syns bare, at blonder er ved, at være kørt træt. Jeg er ihvertfald kørt træt i blonder tror jeg? Alligevel er jeg lidt forfalde til denne lækre julesag fra Bianco; http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-45504-10&sid=239a634bd6d241a346e66a21af352556

Ingen kommentarer:

Send en kommentar