søndag den 28. november 2010

Leoparder og brændte farver? Er det muligt?

Glædelig 1. advent! Jeg elsker bare julen - det er altså årets hyggeligste tid :) ... dog må jeg indrømme, at det ikke er helt det samme, når man ikke er hjemme ved familien.
Men jeg har nydt weekenden, kan I tro :) Med besøg af 2 x skønne tøser, nemlig min søster Ida og min kusine Marie :) DEJLIGT! Af samme årsag har jeg også været lidt fraværende de sidste par dage - men nu er jeg back in action ;)

Aftenens sko er fra Bianco og er stadig at finde i butikkerne. Den robuste hæl gør dem skønne at have på hele dagen (eller natten ;)). Modellen findes også i plain sort.

Kjole fra H&M til 249,-
Jeg vil naturligvis bruge dem sammen med et fedt sort outfit. Jeg overvejer desuden muligheden for, at kombinere leopard med efterårets og vinterens lækre brændte farver? er det mon en mulighed?
Sæsonens brændte farver er ihvertfald rigtig smukke når man bærer dem rigtigt og ikke kombinerer med for meget andet. H&M er en af de spiller, på high street markedet som er rigtig godt med i forhold til de brændte smukke farver. De brændte brune og orange nuancer er rigtig flot, at kombinere med mørk army green og sort.

De var de sidste leopard sko - foruden mine leopard gummistølver ;) Imorgen fortsætter jeg med 9 x lilla :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar