tirsdag den 23. november 2010

Guldleoparden min :) En af mine favoritter

Så kom sneen også til Århus. Og hvor er det bare smukt! - men hvor er det også bare koldt! og øv hvor er det træls at det sjapper sådan :/ Jeg gik i skole imorges og fik sørme våde fusser... øv øv øv øv øv! for ikke at nævne pandaøjne - mine klassekammerater må være blevet noget kun forskrækket imorges ;)

Og skoene til venstre her var måske heller ikke det optimale valg til dagens vejr... så de måtte blive hjemme i skuffen i dag og istedet kom et par ordentlige bamsestøvler på fødderne mine ;)

Men dagens sko er ikke destro mindre FANTASTISKE! De er 100 % skind og er som nougat for mine fusser! de er så bløde og lækre at have på - og så er de frække! Leopardprintet er frækt og med det shiny guld look har de den perfekte finish. Desuden synes jeg skoens siluette er smuk smuk smuk! den spidse, men alligevel ikke for spidse snude gør dem sofistikeret og alligevel festlige.

Jeg vil bruge de fine stiletter - som forresten er fra Bianco - sammen med en festlig, men enkel sort kjole og fede guldsmykker. Da skoenes siluette er rimlig enkel kan de godt tåle lidt festligheder fra kjolens side af. Men efter som det er leopardprint vi har med at gøre, bør kjolen alligevel ikke være alt for "vild". Giv den tilgengæld gas med masser af lækre og bombastiske guldsmykker. De vil matche skoene perfekt :)

Vælg en simpel siluette eller en lidt mere festlig - afhængigt af skoens silette.

Kombinér med bombastiske guldsmykker. Som f.eks. denne smukke ring fra Louis Vuitton. Ringen ligger ca. til 1.400 kr. - Guldsmykker er rigtig fine til julefrokosterne. Men også til lækker solbrun hud er guldsmykker altid flot. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar