torsdag den 17. maj 2012

Gårsdagens outfit

Hej mine skønne læsere. Hvad så, har I haft nogle gode dage? Det har jeg! Jeg har brugt de sidste fem dage i min dejlige hjemby Hjørring, i selskab med min fantastiske familie. I går havde jeg fornøjelse af at se min lillebror, Kris, og hans smukke kæreste, Cecilie, danse engelsk vals - som afdansning og afslutning på tredje år af HHX. De var så fine! De var alle (alle 3. års eleverne) klædt i jakkesæt og gallakjoler, jeg siger jer, piger og drenge, det var et sight for gods - de var SÅ smukke!
Derudover får I i dag billederne fra gårsdagens outfit - jeg fik desværre ikke blogget til jer i går, da jeg havde en lidt travl dag. Så billederne får I i dag. Min søster har taget alle susammen, hun er så god til det med billeder! Billederne skal egentlig bruges til sidehovedet på min nye blogadresse: www.lises-blog.dk, som snart bliver aktuel - glæd jer!
Traditionen tro, starter vi lige med at slå et smut omkring mine sko - i denne periode støvler. Dagens støvler er fra Bianco Footwear og der er en værre historie bag dem. Som mange af jer nok registrerede allerede da I lå første øjekast på billedet, så minder den takkede sål meget om Camilla Skovgaards såler. De minder faktisk så meget om, at Camilla Skovgaard valgte at anlægge sag mod Bianco Footwear for at have kopieret hendes design. Camilla Skovgaard vandt sagen og Bianco Footwear blev beordret til at fjerne støvlerne her fra hylderne. Heldigvis nåede jeg at snuppe et par støvler inden da!
Støvlerne her er i super lækkert læder og har en god støttende kilehæl, jeg synes de er super fine, men jeg får dem bare ikke brugt alligevel, I dont know why? min veninde Charlotte, som også er den heldige indehaver af disse støvler, er tilgengæld super god til at bruge dem. Sidst vi var til fest sammen havde hun dem på sammen med en lårkort grå kjole, lange sorte strømper og et sort slips - HUN SÅ FANTASTISK UD! Men uanset hvor fantastisk Charlotte stylede støvlerne, har jeg nu alligevel besluttet mig for at sælge støvlerne her - så de er nu til salg på trendsales.dk og guloggratis.dk. Direkte link til annoncen på trendsales findes her. Direkte link til annoncen på guloggratis findes her.

Dagens outfit (i går)
16/05-12, hvor jeg slog et smut forbi Hjørring Handelsskole for at se min lillebror til Galla. 
16/05-12:

Blazer: MbyM / Sort tørklæde: Bianco Gear / Sort halskæde: Pieces / Sort armbånd: Glitter / Coralfarvet top: Saint Tropez / Jeans: Pieces / Sort fletbælte: H&M.
 

Hav en fantastisk dag søde læsere, jeg holder jer opdateret omkring den nye adresse :) 
XOXO

2 kommentarer:

  1. mega nice blog - og lækre sko, passer perfekt til sorte strømper :-)

    SvarSlet
  2. hejsa :) tager du nye billeder af dig som dem der er i dit galleri hehe der oppe knus og kram

    SvarSlet