tirsdag den 8. maj 2012

Hastværk og jastværk? eh?

Dagens outfit
Hej Søde søde søde bloglæsere - og undskyld undskyld undskyld jeg svigter jer så meget for tiden. Jeg er bare så mega booket med revy forberedelser og eksamensopgaver og den slags - pyh! 
- Derfor bliver det også bare et kort lille indlæg i dag/aften, jeg ville bare lige sige hej til jer. Så check out mine sko og dagens outfit - og sov rigtig godt når I kommer så langt. Jeg skal forsøge at blogge til jer så snart jeg kan igen - I miss you guys. 

Først om dagens sko/støvler. Det virker lidt mærkeligt at blogge om disse i dag, da der har været så fint vejr - og disse er jo mine total yndlings vinterstøvler. Støvlerne er fra Bianco Footwear, og er ikke fra sidste vinter, men sidste vinter igen. De er super lækre! de er bløde, de er foerrede og derfor dejligt varme! - og det betyder altså bare hele verden for mig om vintren - der er ikke noget jeg hader mere end at fryse om fødderne. Heldigvis er den en følelse vi kan ligge fra os nu og et halvt års tid endnu - yes!
Jeg ved sgu ikke lige hvad jeg bruger støvlerne til, lidt af hvert vel? Så grove nogle støvler behøver jo ikke ligefrem passe til noget, fordi de bare er SÅ unmatchable... Meeen jeg holder nu af dem alligevel :)

Dagens outfit
Denne dag bød på spinning, frokostdate med Janie - og jagt efter guldtrusser (længere historie I får den en anden gang) samt revyøvning. Jeg har nok haft 3 forskellige outfits på i dag, men dette var hvad jeg havde på, på min frokostdate samt jagt i byen.
08/05-2012:
Skjortebluse: Vila / Højtaljede sorte shorts: H&M / Ankel støvler: Bianco Footwear / Sort tanktop inden under skjorteblusen: H&M.

Godnat søde læsere - sov rigtig dejligt! Og husk at tjekke det nye JEM Magasin på www.jegelskermode.dk.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du pæn ;) lækkert outfit! anyways - har en give away konkurrence kørende på min blog, du kan vinde et gavekort til Helle Thorup. Tjek det ud og deltag gerne; http://fudjan.com/2012/05/give-away/ - trækker vinderen den 20. maj

    Kærligst,
    Fudjan.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fudjan. Mange tak for din søde kommentar, jeg slår et smut forbi din blog - tak for tippet :)
      GOD WEEKEND!

      Mvh Lise

      Slet
  2. ''Hastværk er lastværk''? er det ikke det du mener? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Nej jeg mener faktisk hastværk og jastværk - jeg ved godt ordsproget er hastværk er lastværk - men det er også derfor jeg har skrevet eh? bagefter - da jeg ikke rigtig synes hastværk er lastværk er passende til indlægget. Men overskriften er åbenbart ikke så gennemskuelig som jeg synes hehe.
      God weekend og tak for din kommentar.

      Mvh Lise

      Slet