mandag den 14. maj 2012

Revy 2012

Nordisk Revy 2012 - åbningsscenen "Cabaret"
Heej Kære Læsere. Jeg håber I har haft en dejlig weekend? Min har i hvert fald været skøn! Fredag aften stod den på total afslapning efter morgenes generalprøve på revyen. Lørdag havde vi så præmiere på Nordisk Revy 2012 - Vikingernes oprejsning! Og hvilken fantastisk præmiere det var! Begge forestillinger gik SÅ godt! Og revyen blev virkelig positivt modtaget, oh joy! Århus Stiftstidende var oven i købet til stede og tog nogle rigtig fine billeder - dem kan I se lige her

I dag skal vi blot lige omkring nogle af mine kære støvler og så vil jeg vise jer et par billeder fra Nordisk Revyen 2012. Til dem af jer som sidder og undrer jer over, hvad min rolle var i forhold til Årets Nordisk Revy? Jeg var koreograf og sminkør - og jeg nød det!!! 

Dagens støvler er fra Bianco Footwear, de er omkring ét år gamle. Jeg er faktisk ret vild med dem, selv om de er meget rå sådan. Jeg bruger dem som regel sammen med kjoler, nederdele og shorts - I like the look. Det er sådan lidt Roskilde - og apropos Roskilde, så skal jeg faktisk til min første Roskilde Festival i år... Jeg glæder mig! 
Men tilbage til støvlerne, de er meget slidstærkt læder og fungerer som gummistøvler, de er total vandafvisende. Dengang jeg købte støvlerne fandtes de også i en meget lys brun med rød lynlås samt armygrøn med blå lynlås. De er ret fede alle sammen, men det endte med at blive de sorte. 

Inden jeg slutter i dag vil jeg lige dele min seneste artikel hos www.jegelskermode.dk med jer, den er om laksko, hvilket jeg er ret vild med for tiden! Se den her.
Desuden er der nyt JEM magasin ude nu, se det her: 
  
Open publication - Free publishing

Hav en super dejlig dag og nyd de fine billeder fra Revyen - husk I kan se flere billeder på spotted.stiften.dk, hvor billederne her også er fra :) XOXO

En af mine skønne dansere, Katrine, byder publikum velkommen til revyen, i hendes cirkustema kostume :)
Åbningsdansen - Cabaret "Velkommen til vores revy". Fra Venstre: Lisa, Victor, Isabel, Ida Sofie og Anita. 
Der synges og danses under åbningsscenen. Fra Venstre: Lisa, Isabel og Ane.
Skuespiller Ida Sofie danser, som den medfølende studievært under Nordisk Revy 2012.
På mandeskole, Anita, Nina, Victor og Emma i Front - Nordisk Revy 2012.
"Jeg hipster og jeg ved det" / "I'm sexy and I know it" Victor som hipster og de fantastiske dansere Isabel, Lisa, Olivia og Katrine.
Giv den op for de seje Nordisk studerende! Emma, Anita og Nina.
Afslutningsdansen "Det var revyen" / "We go together" - Lisa og Oliva i front.
Tak til de smukke dansere - I har været en fornøjelse at arbejde/danse sammen med!
De tre helt fantastiske instruktører (fra venstre): Cecilie, Bonnie og Kirsten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar