onsdag den 15. december 2010

Så bliver det vis ikke mere pink

Så fik jeg lige tid til at blogge om endnu et par lækre stiletter.. og endnu et par pinke vel og mærket ;) Vi skal jo igennem ikke mindre end 14 par pinke/lyserøde sko :) Are you up for a ride?

De smukke, neon pinke lakstiletter her er fra Bianco - og hvilken bianco klassiker, de i sandhed er. If my memory serves me right, så findes de i ikke mindre end 11 farver! (Sort, hvid, neon pink, neon gul, guld, sølv, koral, pastel lyserød, pink med blonder, tyrkis med blonder samt leopard). Og det er altså en rigtig fin sko til pengene! Den koster kun 300 kr. og er sådan set udmærket. Men tag ikke fejl af kvaliteten - den er ikke som de lækre sko fra igår - som koster over dobbelt så meget. Jeg har faktisk en skøn veninde (Helene - du er savnet!) som sværger til disse sko i hvide - hun elsker dem og har dem ofte på, når vi skal have os en rigtig god bytur!
Any ways; stiletterne er vis 4 år gamle, men de har det godt, taget betragtning af deres alder og det hele. De bliver dog ikke brugt nær så meget som de gjorde engang. Det er som om, de er blevet sværere at bruge med alderen... hmm..

Nå, men her kommer Mit urealistiske julegaveønske for i dag :)
Flere high end mærker har kastet sig ud i bolig interiør og dette gælder også Donatellas vidunderlige brand... VERSACE :) Jeg faldt lige over hendes smukke smukke kaffekopper her. Kop med underkop koster ca. 709 kr. (PR. SÆT!!!) ...Overvej lige prisen på de obligatoriske 12 stk. ... 8.508 kr. - Så er det vis tilladt at være lidt øm over sit stel.. Og jeg som er øm over mit Lene Bjerre... Ta' dig sammen Lise, tænkte jeg lige et kort øjeblik - men nej! For mit Lene Bjerre stel er altså rigtig smukt!
Any ways - Versace har rigtig mange fede sager til hjemmet - men overvej det lige en ekstra gang inden du shopper amok i Versace Home e-shoppen. Hver item er unik og meget speciel, og sat sammen kunne flere af sagerne godt være a bit over the top ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar