fredag den 3. december 2010

Purple rain

Aladdin og jeg har kæmpet en brag kamp i dag og snart kommer vores eventyr til en ende (og heldigvis da!). Men hele dagen har heller ikke stået på litteraturhistorisk analyse... Jeg har også været en tur i Århus gågaden med kæresten :) og ih! hvor var det bare hyggeligt! Århus er så julepyntet i denne dejlige tid og det er bare sååå rooomantisk :) mmh... - man skulle ellers tro, at jeg får nok romantik i min opgaveskrivning for tiden.. men nej :)

Aftenes sko er fra Pieces og de smukke, ja ja det ved jeg. Desværre er de også bare stive og ubehagelige! ØV! For ellers ville jeg bruge dem meget mere! De er så fine til en smuk lys sommerkjole. På trods af deres ukomfortable pasform så er jeg ikke i tvivl om, at mine fødder endnu ikke har taget deres sidste spadsertur i disse glitrende par skønheder :)

Men nu til Mit urealistiske julegaveønske
I dag har jeg fundet mig en lille klassiker - for den lille sorte er jo altid en klassiker. Og en klassiker fra Armani ville altså ikke være dårlig, at have her til alle julefrokosterne. Jeg ville bruge den til røde sko og en fin åben blazer i sort eller en smuk rød. De fine detaljer fra brystet og op gør kjolen nem at bruge, uden behov for mange smykker og andre accessorize. 
Den smukke kjole er fra Emporio Armani og står til ca. 4.419 kr.... hvem der bare havde sådan en sag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar