onsdag den 1. december 2010

Shiny purpels

Godeftermiddag :) Så fandt jeg lige tid til, at blogge lidt igen :) Jeg befinder mig lige pt. i min egen lille Aladdin verden :) Jeg er nemlig igang med, at skrive eksamensopgave i Ældre Litteraturhistorie og Adam Ohlenschlägers "Aladdin" - men bare rolig, jeg er meget positiv omkring det so far ;)

Dagens sko har ikke så meget med Aladdin og gøre.. Det skulle da lige være det skinnende materiale, som kan sende tankerne en lille tur til det spændende Østen..
Men skoene her er ikke fra Østen, de er fra Bianco :) og var mine nytårssko til nytåret 2008/2009 :) Jeg havde dem på, sammen med min fantastiske Karen Millen kjole i sølv. Jeg matchede kjolen og skoene med skinnende sølvsmykker med masser af bling og skønne krøller :) ...Det var tider ;) Men! nu ser jeg frem nytåret 2010/2011 ... og jeg bestilte jo nytårskjoler i går, så nu kan tiden bare ikke gå hurtigt nok!  

Mit urealistiske julegaveønske
Som jeg nævnte igår, vil jeg i December komme med bud på urealistiske, men fantastiske julegaveønsker - som jeg i hemmelighed går og drømmer om. Dagens bud på dette er et par fantastiske stiletter fra Jimmy Choo. De er så fede! de er klassiske men alligevel lidt rå, og så er de jo bare fede! og jeg ville bruge dem til ALT! Desværre har jeg ikke lige 4.833 kr. til et par nye sko på nuværende tidspunkt - da det er mere end jeg pt. får udbetalt i SU... Men man har jo lov at drømme - og det er lige hvad jeg vil gøre :) Glædelig 1. Decemeber :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar