onsdag den 8. december 2010

The Pompoms return...

Lige et hurtigt hej til bloggen inden jeg igen vil begrave mig i syntaks-læsningen...
Heldigvis har hele dagen ikke stået på læsning. Jeg har også shoppet julegaver og trænet "stram op" med Julie :) Så det har været en dejlig dag alligevel! 

Nu til dagens sko, som står mit hjerte så nært :) Som den kvikke læser nok har bemærket, har jeg denne smukke model i flere farver :) jeg har nemlig tidligere blogget om samme smukke model, blot i creme og i lime grønne. Og nu kom turen til de smukke lilla :) Så blev de 3 af 5 farver afsløret - men jeg har fortsat modellen i endnu 2 farver :) De smukke sko er fra Bianco og findes i 8 forskellige farver ;) ... 

Den smukke støvede lilla farve er fantastisk til støvet lyserød og generelt lyse farver - jeg glæder mig allerede til at bruge dem igen :) 

Og så til Mit urealistiske julegaveønske på denne 8. december :)
I dag da jeg var ude og shoppe julegaver gik jeg forbi en Marc Jacobs butik og uuh hvor det kriblede i de hvide støvler for lige at dabbe et smut forbi - men nej! Pengene skulle gå til julegaver og ikke lækre tasker.. Men man har jo lov at drømme, og derfor har jeg lige bevæget mig ind på hjemmesiden http://www.marcjacobs.com/ for at finde denne smukke taske! Tasken er i en fantastisk ivory farve - looket er så lækkert, total 60'er fin dame stil ;) og den skinnende blomst gør bestemt ikke tasken ringere - tværtimod! Den er smuk og jeg ville ønske jeg havde 8.967 kr. til at smide efter en ny taske ;) men nej det må blive en anden gang.. øv bøv.. Men glædelig 8. december alligevel :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar