torsdag den 16. december 2010

Gamle sager fra Paris...

Endnu en dag, endnu en opdatering ;) Klar parat i en nyrengjort lejlighed og sammen med kæresten :) Som jeg desuden har hygget med hele dagen ... dejligt! :)

Jeg faldt forresten lige over en (endnu en) latterlig overskrift på, var det BT eller Ekstra Bladet? jeg husker det ikke, men det er også lige meget - for de kan dømmes over én kappe. Det var en lille sviner til miljø ministeren for ikke at sortere sit eget skrald - come on! Har vi ikke noget bedre at gå op i?

Any ways - dagens sko er sørme godt nok nogle gamle nogle ;) Er de monstro 8 år gamle? det tror jeg gerne...De er købt i Paris og er fra et fransk mærket, kaldet Rudy's? Tjah jeg har aldrig hørt det før - men fine det var de :) I dag er de lidt for sjove til mine outfits og derfor er de også røget en tur på trendsales - så jeg håber der er nogle andre, der kan få glæde af dem :) 

Og så til dagens ... Mit urealistiske julegaveønske
Dagens urealistiske julegaveønske er lidt specielt - og langt fra hvad jeg plejer.. men kender I ikke bare det der, når man bare har fået nok? Fået nok af elendig politik og ikke mindst ELENDIG PRESSE! Jeg er overdrevet træt af, at se på de total evnesvage politikere, fra begge blokke, der har gang i barnlig på barnlig mudderkastning. Men hvad jeg er endnu mere træt af, er at se pressen gå med på den, og tilmed støtte og gejle op omkring dette pjatværk! Jeg er træt af det! Tænk, at de ikke kan finde på noget bedre, at skrive om, end personsag på personsag - det virker så sølle, så desperat og så strakt. Tænk, at hvilken som helt journalist, gider gennemrode Karen Ellemanns skrald, for at komme med en konklusion om, at hun ikke sorterer sit skrald. OMG! Kære Ekstra Bladet, specifikt Heine Jørgensen, Christian Richter og Jesper Hjorth; Er I ikke klar over over 1.400 bjørne holdes fanget under ulidelige vilkår i Sydkorea? At 75 % af verdens hunde er herreløse og lever "et hundeliv" og en tredjedel af verdens befolkning er afhængig af arbejdsdyr som f.eks. heste, æsler og mulddyr som oprigtigtalt slides ihjel...? Ved I ikke; at i Cameroun fødes tusindvis af nyfødte børn med HIV på grund af manglende behandlingingsmuligheder til de gravide mødre, mange hundredtusind børn er hjemløse og forældreløse? Var det forhelved ikke noget, der var værd at skrive om, på sine forsider?
Størstedelen af Danmarks journalister i dag skulle skamme sig!
Over 20.000 bjørne holdes fanget i Asien i små
bure, hvor de ikke kan bevæge sig. Her tappes deres
galdeblære ud af et åbent sår hver dag, indtil de dør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar