tirsdag den 7. december 2010

De lækreste lilla biancoer!

Endnu en dag er snart overstået, så jeg må hellere lige få høvlet endnu et blogindlæg ned :) Jeg har haft en god men lang dag i dag! Først undervisning i litteraturlæsning fra 8 - 11 (hvilket er ALT for tidligt) og herefter arbejde hele dagen i Bianco Ryesgade med søde Monique :)

Men nok om det :) nu til aftenens sko - De er fra Bianco og de er creme dela creme for mine fusser! Skoene er fra en specielt lækker producent som Bianco har i Italien. De kan kendes på der altid stå Vera Pelle i sålerne - jeg siger jeg piger, hvis I ser disse såler, så er det bare med at slå til og købe skoene - for det er quality all the way. Desuden synes jeg, at designet altid er fantastisk fra denne producent og ligeledes er disse sko jo :)

Jeg elsker den lilla farve som er overflade behandlet med lak - dog er det læder så de er ikke stive at have på :) Hælen er sølv og undersålen er rød. 

Jeg elsker dem og jeg vil bruge dem til alt! De er klassiske og fantastiske!


Mit urealistiske julegaveønske er i dag ikke så urealistisk - decemeber er bare hårdt for budgettet, så shopping for 1000,- til mig selv er desværre ikke en mulighed i denne måned :/
Dagens ønske er fra Karen By Simonsen - til jer der ikke kender denne mærke, er I tilgivet. Karen by Simonsen er nemlig et forholdsvist nyt mærke. Det er Karen Simonsen fra Munthe plus Simonsen som er gået solo - hun præsenterede sin første kollektiv til CPH Fashion Week i år og den blev rigtig godt modtaget. Personligt er jeg kæmpe fan af Karen Simonsen. Tag et smut forbi http://www.karenbysimonsen.com/ hvor denne fantastiske bluse bl.a. forhandles :) Blusen koster 999 kr. og er af uld... lækker lækker lækker! Glædelig 7. decemeber :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar