tirsdag den 28. december 2010

Klipklappere

Hello Blog :) Hej Lise, velkommen tilbage - long time no see? Yes, I know - jeg har haft travlt med at julehygge og så modarbejder min computer mig desuden :/ Men bare rolig, jeg arbejder på det.

Efter at have pillet næsten alt julepynt ned i lejligheden min (øv), er jeg nu klar til at blogge lidt igen.

Denne aftens sko er godt nok ikke specielt spændende - men de er nu altså nødvendige. Alle piger, jeg vil endda gå så lang som at sige; alle mennesker, har brug for klipklappere. Og det vigtige ved disse slags klipklapper er; at de koster ikke et dyt (10 - 30 kr.) og derfor er de perfekte til at vade i sand og vand med ;) Og det vigtigt at have disse. Det er dem man skal skifte til, lige inden man bevæger sig ind på det sandede og vandede territorium kaldet stranden. Dette territorium er noget som kan smadre dine shoes og derfor er det vigtigt, at det er okay, hvis uheldet er ude og skoene må lade livet.

Jeg aner ikke hvor dapperne her er fra, føtex, a-z, rema 1000 eller måske endda netto? De har nok kostet mellem 10 og 20 kr. og vigtigst af alt; de har været brugt mange gange ;)...

På ferie med min søde kæreste, april 2010 i Bodrum, Tyrkiet.
- Med de livsnødvendige klipklappere naturligvis ;)
(samt masser af søde herreløse hunde)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar