torsdag den 2. december 2010

Et par år eller 7 bagud...

Pyyh - så tager Aladdin og jeg lige en pause fra hinanden. Hele dagen har bare stået på læsning og skrivning og nu må det være slut - for i dag ihvertfald ;)

Aftenens sko er nogle gamle gamle nogle. And truth be spoken - så er de faktisk også til salg på trendsales - for jeg får dem ikke rigtig brugt mere.
Jeg ved ikke lige hvad, jeg ville bruge dem til - indrømmet, det er ikke de farver jeg ses mest i pt.
Men som GRUNDREGEL bør spidse sko ALTID kun bruges med lange bukser - og helst med lidt vidde i. Det der med spidse sko og kjole (uanset med eller uden leggins) det holder bare ikke. Så venligst stop det nu ;) ... For vore alles skyld.

Skoene er forresten fra Betty Blue - Er det kun mig der aldrig ser noget nyt fra det brand? er det mig der kigger de forkerte steder eller hvad?

Og nu til... Mit urealistiske julegaveønske
Lige pt. kunne det godt være en litteraturhistorisk analyse af Adam Oehlenschlägers "Aladdin" som skrev sig selv... Men lad os finde et lidt mere materialistisk julegaveønske... Og oh boy har jeg fundet et fint ønske i dag. En lækker ærmeløs pels, lavet af ikke mindre end en los eller 5... Pelsen ser så lækker og varm ud. Jeg ville bruge den med en sort rullekrave og slim sorte jeans med fede varme støvler. Enten elegante black leather eller lyse fuiry boots... hmm hvem der bare have limitless cash :) Pelsen er fra den fantastiske Michael Kors og koster ikke mindre end 101.481,40 kr. - Thats right, over hundredtusinde kroner! OMG... Det er vis et af de der køb, hvor man lukker øjnene når man kører dankortet igennem. Tjah - det bliver ikke i de næste 5 år jeg skal have mig sådan en (desværre!)...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar