mandag den 6. december 2010

En metalic slipper alá purple - gotta love it!

Jeg kan vis lige nå en lille blog opdatering inden den 6. december er omme... Jeg har ellers haft en god 6. december med arbejde i Bianco Ryesgade med søde Kristine og "stram op" i Fitness World efterfølgende - og pyyh hvor var det bare hårdt! Godt resten af aftenen stod på kjoleprøvning (jubii mine nytårskjoler er ankommet!) og slap-af på sofaen sammen med kæresten <3 og sådan et afsnit af "The Julekalender" er altså bare fantastisk her i december :) mmh...

Men nu til aftenens sko, som ikke har så meget med december at gøre - UFF! de ville ihvertfald være alt for kolde her i Århus - hvor alt bare er noge sjask... øv!

De fine slippers er fra Bianco - de er 2 somre gamle og jeg holder bare rigtig meget af dem :) Jeg synes det er dejlige at dappe rundt i og ser elsker jeg den lilla farve med metalic-look ;) Jeg vil bruge dem med buksedragt eller søde sommerkjoler :) (Psst må man godt glæde sig lidt til sommer, selv om man er vild med julen :)?).

Jeg vil straks gå videre til... Mit urealistiske julegaveønske
Lige nu ønsker jeg mig ikke så meget mere, da jeg lige har fået 2 fine kjoler - jo, det skulle da lige være en velbestået syntaks eksamen på fredag... den tid den sorg...
SKAL jeg finde et eller andet, så kunne det da være jeg godt kunne bruge denne lækre silkeblend blazer i en hvid-cremet farve fra Chloé - generelt kunne jeg godt bruge en hvid blazer :)
Skønheden her kan købet på net-a-porter.com og sælges til ca. 6.641 kr. - Tjah - det bliver ikke lige foreløbigt jeg investere i den ... den er jo mere end en måned SU :/ æv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar