fredag den 31. december 2010

Barbie sløjfer fra Paris

Jeg kan vis liiige nå et lille blogindlæg for den 30/12-10 selv om klokken er lige over midnat.

Jeg har i dag jobbet i Bianco Maren Smeds Gyde sammen med min søde chef, Kirsten - og sikke en god dag det har været :) Her til aften har jeg så hygget med kæresten og lige nu ser jeg "The Big Bang Theory" - sikke et sødt afsnit! Jeg holder nu altså af den serie, selv om den er fjollet ;) Åh jeg håber snart den søde Leonard (spillet af Johnny Galecki) snart får den skønne Penny (spillet af Kaley Cuoco)...

Any ways, et lille sidespring - back on track! Aftnens/nattens sko er et par små heels from Paris. Mærket er et fransk brand kaldet Nucci. Ligesom gårsdagens sko, er disse også købt for ca. 8 år siden. Jeg købte dem på en ferie med min dejlige familie :) Jeg tror jeg købte 4 eller 5 par sko på den tur :) Indtil der blev sat en grænse på my shoeshopping :( Thats life :/ 

How ever, the shoes are lovely and very Barbiesh - but the heel is silly and not very tall. Derfor er de kære sko til salg på trendsales. Forhåbeligt får de snart en ny ejer, som vil bruge dem mere end jeg gør for tiden. Meeen skulle jeg lige bruge dem en sidste gang, så kunne det evt. være sammen med disse fine shorts fra H&M's nye spring collection 2011 - sammen med en yndig lyserød skjorte naturligvis :) Mmmh jeg drømmer om summertime :) Men først står den på nytårsfest imorgen :) JEG GLÆDER MIG! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar