søndag den 2. januar 2011

Shiny ballerinaer

Så er jeg tilbage efter en lille nytårspause :) .. Og sikke en rigtig god nytårsaften det var :) Og en god nytårsaftensdag, forresten! Den stod på shopping, hygge og styling med den skønne Jullebulle :) Dejligt!
Nu er vi så i 2011 :) og det bringer garenteret mange spændende nye sager, oplevelser, udfordringer og ikke mindst sko med sig :) Jeg glæder mig.

Aftnens sko er dog ikke en 2011-sag. Det er vis en 2008-sag. Et par gamle ballerinaer fra H&M. Den kvikke læser vil nok opdage, at jeg også ejer disse sko i kobaltblå :) Men en lille sød ballerina sko det er de - og fine til mange ting, det er de :) Men de er nu engang som ballerinaer er; MEGET FLADE... Men sådan er det jo ;)

Og selv om ballerinaer er flade, er de fantastiske til at skabe et bohemian look - hvis man er interesseret i det :)? Jeg er vild med det bohemian-chic'e look og derfor ville jeg nok bruge de flade ballerinaer sammen med en afslappet, men fin, maxi kjole. Som f.eks. denne fra H&M's nye spring kollektion :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar