søndag den 9. januar 2011

The Pompoms - so very close to my heart :)

Hejsa blog :) how was you're weekend :)? Well mine has been alright.. I've been studying a lot (which is boring) but I have also spend time with my lovely boyfriend :) (which is nice)... Men selv om jeg føler, at jeg virkelig bare kæmper! ...med den skide skandinavisk eksamen ... Så synes jeg bare aldrig jeg kommer langt nok... øøøøv... Lad det snart være overstået ;) ...!

Any ways - weekendens sko er nogle som er very close to my heart :) Disse fantastiske par stiletter virker for nogle læsere nok bekendt - og well spotted ladies and gentlemen ;) Jeg har nemlig også modellen i 4 andre farver, hvoraf 3 af dem allerede er afsløret - creme, limegrøn og lilla :) ... Er det ikke fantastisk :)? Modellen er findes i 8 farver, som tidligere nævnt, og jeg er den heldige ejer af 5 af farverne :) Creme, limegrøn, lilla, pink og ??? Kan I gætte den sidste farve - jeg kan afsløre at det enten er pudder lyserøde, isblå, turkisblå eller sort... Hvad tror I :)??? Følg med!

Stiletterne er fra Bianco og de er altså fantastiske at have på! Modellen er som skabt til mine fusser :) Jeg håber den bliver reproduceret i nye fantastiske farver til sommer :) Uuuuuh Jeg håber det! Og hvor ville den have været fantastisk i rød, som julestillet... Ærgeligt.

Nå jeg vil begrave mig i de skandinaviske studier igen... So long :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar