onsdag den 5. januar 2011

Mycka gamle bianco shoes

In case you're wondering, yes I am still sick :( And in case you are also wondering, yes I still have the stupid scandinavian exam to prepare for :( And thank you for asking, but no, it is not going very well :(

... og sørme jo, om bloggen ikke også blev en udmærket undskyldning for ikke at lave eksamensspørgsmål :) Jeg fortsætter liiige om lidt...

Dagens sko er fra Bianco (hjerte hjerte hjerte samt kæmpe smiley)... De er faktisk mejet gamle.. De er nemlig købt på min blå mandag ... thats right, 7. klasse - bum bum bum, det må være 7 - 8 år siden... hold da op hva' ;)? Det vil altså sige, fra før jeg overhovedet arbejdede i den vidunderlige kæde :) ...

Skoene er helt sikkert søde; med den lille hæl, sløjften, farven og formen... desværre er det liige søde nok til en bølle som mig efterhånden ;) ihvertfald er skoene og jeg nu vokset fra hinanden og derfor søger de ny og elskelig ejer på trendsales... Hvor der by the way godt måtte ske lidt mere lige for tiden! eeeih..

Og nu til dagens glædelige nyhed: Jeg har fået nye sko :) faktisk er det et par støvletter :) de er grå... de er rigtig fine :) I kan glæde jer til at se dem :) De ryger med under støvler... Hvilket gør mit støvleantal til... 31 par! Wuhuuuh :) Is it not nice? og det betyder desuden at jeg har 123 par sko og støvler nu :) dejligt dejligt dejligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar