torsdag den 13. januar 2011

Bianco Hummel vidunderet

Nu ville jeg have skrevet, Hello Blog - Hello Lise, how are you :)? Det vil jeg dog lade vær' med, efter som min søster driller mig med, jeg snakker med mig selv herinde.. 
Jeg skal forresten se min dejlige søster (og resten af min dejlige familie) imorgen :) Jeg skal nemlig hjem til Hjørring på weekend :)

Og når man skal ud på en sådan lille rejse (2 ½ time fra Århus!) så kan det jo være meget rart med et par comfortable shoes :) Som f.eks. disse lækre små sneaks fra Bianco... Det er dog lidt specielt, for som de fleste sko-kendere nok kan se, (og muligvis også uduelige sportsfolk) er der altså også noget hummel ind over dem. And true enough; disse sneaks er nemlig udviklet af Biancos design team i samarbejde med Hummels direktør Christian Stadil (yes ham den skaldede med de skøre briller). I februar 2010 ramte en hel Bianco Hummel kollektion Bianco butikkerne Skandinavien (og Tyskland) over. Designet var feminiem, moderne og med kant af sporty. Personligt vil jeg rose kollektionen rigtig meget. Den var nyskabende, anderledes og så kom den på det helt rigtige tidspunkt (lad mig bare sige; blå mandag). Kollektionen blev rigtig positivt modtaget og var udsolgt i løbet af meget kort tid. Heldigvis nåede jeg at snuppe et par inden de var flået væk fra butikkerne. 
Hummel og Bianco genoptog samarbejdet med en videreudvikling af første kollektion med henblik på sommersalget og senere en helt ny kollektionen - det var dog med begrænset succes og efter min mening ikke helt så fantastisk. Der blev forresten udviklet både herre og dame modeller. 


Det blev det sidste par af mine pinke shoes... 13 par i alt :) Næste gang fortsætter jeg med mine fantastiske røde stiletter :) Jeg mener jeg har 5 lækre par som jeg glæder mig til at blogge om :) Der er jo noget frækt over røde stilettoes ;) Det bliver dog nok først efter weekenden.. So long blog :) Have a nice weekend....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar