tirsdag den 4. januar 2011

Små Friis & Companier...

Øv bøv, stadig syg :( Men i bedring vel og mærket :)
Dog føler jeg mig stadig uretfærdigt behandlet af universet, eftersom jeg ikke har været syg i lang tid og når jeg så endelig bliver det, er det naturligvis i min eksamens forberedelsesperiode :/ Fedt... Kryds lige fingre for, at mit gode helbred snart kommer tilbage!

Begravet i nynorsk vil jeg lige tage mig en lille pause fra eksamensforberedelserne og blogge for en stund :)

Dagens fine små sko er fra Friis & Co. og er meeeeget gamle. Jeg kan huske jeg købte dem, mens jeg stadig arbejdede i Carlsens Bageri i Hjørring. Det gjorde jeg fra jeg var 13 - 16 år :) Og her arbejdede jeg for 2 af verdens sødeste mennesker :) Inger & Kurt Carlsen. I dag er bageren lukket og de 2 søde mennesker er gået på efterløn. Good times...

How ever the shoes are still lovely og aktuelle. De er fine at have på og perfekte til shopping ture :) Og på en sådan shoppingtur kunne det var jeg ville suse forbi en H&M for at hente denne fine lille nederdel fra H&M's nye forårskatalog. Nederdelen findes foruden lyserød også en sandfarve og mørkeblå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar